Lansare de Flori Duhovnicești

Cum ziceam, mi-a apărut un nou volum de versuri, ”Flori de foc, de gând și de lumină”, pe care îl voi lansa în cursul ”Drumului Crucii”, alături de a doua ediție a volumului ”Vino, Măicuță! Flori duhovnicești pentru Măicuța Domnului”, în data de 4 Aprilie, de la orele 19, la Librăria Predania din București, într-o companie aleasă. Varianta print a afișului este aici. Varianta pentru internet, mai jos. Dacă nu ajung la lansare, aceasta se va ține și fără mine. Doamne ajută!

Lansare Flori Duhovnicesti

Cât despre pelerinaj, aș accentua un aspect semnalat în itinerar: există o tradiție pierdută, a Moșilor. Li se spunea ”moși” din cauza bărbilor proeminente, nu pentru că ar fi fost toți bătrâni. Erau pelerini care străbăteau orașe și sate, înșiruiți, la oarecare distanță unul de altul, ca să se poată ruga. Cred că aveau prapuri, icoane, presupun că și cruci. Cam așa îi văd eu. Altfel cu ce ar fi atras într-atât curiozitatea oamenilor, încât să numească după ei căi comerciale sau sărbători creștine? Doresc ca această tradiție să renască.

M-aș bucura să-i întâlnesc în drumul meu, dacă e cu putință, pe jurnaliștii ortodocși pe care nu îi cunosc ”în lumea reală”. În primul rând, pe Fratele Vasile.
Doamne ajută!

Rugați-vă pentru mine și rugați-vă pentru țara noastră încolțită de cel rău!

5 gânduri despre „Lansare de Flori Duhovnicești

  1. Draga domnule Marius Ianus ,sunt foarte fericita ca existi .Nu te-am stiut pana acum (parca pe undeva ti-am mai intalnit numele ).Simplul fapt ca este pomenit intr-un traseu si manastirea Petru -Voda si Paltin ,ma umple de bucurie .Prin mai (24,25)voi fi si eu pe acolo ,chiar si la Parintele Ioan de la Sihastria .Ma pregatesc sufleteste pentru o asemenea intalnire .Despre Parintele Iustin mai mult pot plange decat vorbi .El este bucuria mea ,sfantul meu drag ,speranta mea .
    Va doresc sa aveti cu dumneavoastra ,in orice clipa, dragostea Lui Dumnezeu si a sfintilor Sai .
    Cu drag ,Luisa Ivana din Bals ,Olt

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.